LEVERTIJD
Indien je op een werkdag voor 22:00 uur besteld, zal je bestelling de volgende dag worden geleverd! Bestel je in het weekend voor zondag 22:00 uur? Dan zal je bestelling op maandag al geleverd worden.

Let op: i.v.m. de huidige drukte bij DHL kan het zijn dat je bestelling wat langer onderweg is, wij vragen om je begrip hiervoor.

Bestelling geplaatst opBezorgdag
Maandag (voor 22:00 uur)Dinsdag
Dinsdag (voor 22:00 uur)Woensdag
Woensdag (voor 22:00 uur)Donderdag
Donderdag (voor 22:00 uur)Vrijdag
Vrijdag (voor 22:00 uur)Zaterdag
ZaterdagMaandag
Zondag (voor 22:00 uur)Maandag


VERZENDKOSTEN
De verzendkosten binnen Nederland zijn €2,95. Vanaf €30,- leveren wij je bestelling gratis!

VOLGEN VAN JE BESTELLING
Je kunt de huidige status van je bestelling vinden in je account. Na het verzenden van elke bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail met daarin de track & trace code om je bestelling te volgen.

VERZENDING
De bestellingen binnen Nederland worden als pakket verzonden met DHL. Op het moment dat je order verzonden wordt ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code. In de meeste gevallen kan je je bestelling de volgende dag al in huis verwachten, maar soms kan het door omstandigheden wat langer duren.

Indien de vervoerder niet in staat is je bestelling de 1e keer af te leveren zal de vervoerder een 2e keer terugkomen. Mocht de 2e poging niet succesvol zijn ontvang je per e-mail een bericht waarmee je jouw bestelling kunt afhalen bij een pick-up point in de buurt.

VERTRAGING TIJDENS VERZENDING
Als je bestelling wel verzonden is maar je hebt deze nog niet ontvangen, kun je het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet DHL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heb je je bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je om je ordernummer te vermelden in je bericht.

VERKEERD ADRES/POSTCODE/HUISNUMMER OPGEGEVEN
Indien je een verkeerd adres, huisnummer of postcode bij je bestelling invult en het product niet bij je wordt bezorgd en het product wordt ook niet door de transporteur aan ons retour gezonden, zul je helaas het product opnieuw dienen te bestellen en te betalen. Mochten wij het product op een later moment alsnog retour ontvangen zullen wij je uiteraard het door jou betaalde bedrag terugbetalen. Indien het product alsnog aan ons retour wordt gezonden en wij het opnieuw aan je toe moeten sturen, zullen de dan te maken verzendkosten bij je in rekening worden gebracht. Deze verzendkosten zul je dan eerst moeten voldoen, waarna het product opnieuw aan jou zal worden toegezonden. Dit proces kan echter wel enkele dagen tot drie weken duren.